1. Κατά λάθος (δικό-μου) κατέθεσα σε μη χρησιμοποιούμενο χορηγητικό λογαριασμό-μου σε Τράπεζα, επιταγή πελάτη-μου, περίπου 3000,00 Ευρώ. Ζήτησα να μου επιστραφούν τα χρήματα, αλλά μου υποδείχθηκε πως πρέπει πρώτα να … ενεργοποιήσω τον αδρανή λογαριασμό (πληρώνοντας έξοδα;;;) και μετά να μου αποδώσουν τα χρήματά-μου. Είμαστε σε αναμονή τακτοποίησης ακόμη! (ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;)
2. Τηλεφώνησα στο 134 του ΟΤΕ για πληροφορίες σχετικά με χρέωση λογαριασμού-μου που είχα προηγουμένως σ΄αυτούς και τώρα σε εναλλακτικό πάροχο. Μου υπέδειξαν ότι πρέπει να τους τηλεφωνήσω από τον αριθμό τον “επίδικο”, μόνο που η κλήση του 134 δεν είναι εφικτή από αυτόν! Έπρεπε να καλέσω πενταψήφιο αριθμό ώστε να …χρεωθώ!;; (ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
(1520);;;)
3. Παρέλαβα από Ταχυμεταφορική Εταιρεία (“Κούριερ”) φάκελλο στο όνομά-μου (τον χρειαζόμουνα επειγόντως) και στο συνοδευτικό δελτίο έγραφε με στιλό για πληρωμή αντικαταβολή 13,70 Ευρώ μετρητά. Απόδειξη θα μου έστελναν (αν ήθελα…) στο μέλλον!… Τι λέει η Εφορία γι αυτό; Η πρακτική είναι πάγια & συνηθισμένη!…(ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, Ο ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ & Η ΕΦΟΡΙΑ;;;)